вівторок, 2 грудня 2014 р.

Про себе


Шепель Світлана Василівна - вчитель української мови та літератури Верблюзького навчально-виховного комлексу "загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад - центр позашкільної освіти" Новгородківської районної ради Кіровоградської області








Загальний педагогічний стаж - 14 років
Стаж роботи на посаді  вчителя української мови та літератури - 14 років
Кваліфікаційна категорія, звання - вища, "Старший вчитель"


Науково-методична проблема:
"Особистісно орієнтоване навчання. Створення умов для розвитку і саморозвитку особистості учня, виявлення його індивідуальних особливостей у навчальній діяльності"

Педагогічне кредо
Покажи мені - і я побачу.
                                Розкажи мені - і я почую.
                                                                 Надихни мене - і я вивчу.

Немає коментарів:

Дописати коментар