середу, 3 грудня 2014 р.

Моє життєве кредо


 
















                                              … Не за волею долі я вчитель,


                                       А за покликом серця й душі,
                                      Бо не можу і дня я прожити
                                         Без дитячих запитань і мрій.

                                                             Разом з учнями вчуся я жити
                                        І радіти кожному дню.
                                               Їх же хочу грамоти вчити
                                            І плекати вінок Кобзарю.

                                              Знаю добре, що я їм потрібна,
                                          Як учитель, порадник і друг.
                                               Головне – в їх серцях запалити
                                              Вічний потяг до знань, до наук.

                                             Щоби виросли із них люди,
                                           Щоб вершили великі діла.
                                                   Щоб любов дарували повсюди,
                                                  Щоб я ними гордитись могла.


С.Шепель





Немає коментарів:

Дописати коментар